2010-07-28

Nu har vi kommit hem från Knivsta där vi lämnat grejjer i pappas ford som han får köra till båten på fredag. Svårt att få in allt som behövs i clion lixom!

Annars då? Jadu... 1½ dag kvar till UL å jag tänker inte ens på det! Positivt eller ej..? bra fråga! Orkar inte bara. Koncentrerar mig till max på Tyvö å helgen som ska spenderas där! Utedass å hela faderullan! I love it! Jag är ingen förortsunge som inte kan leva utan badrum! Det är ju underbart att bo lite primitivt ibland! Så det så!

Jaha mer då? Öhh...

Siba har varit magsjuk, men det verkar ha stoppats upp nu... hon har inte bajsat sen igår på dagen, men det betyder ju iaf att hon inte har diarré iaf =D Nu hoppas vi lixom på att hon bajsar inne så hon bara bajsar... Men med bara lite fisk å ris i magen med lite vätskeersättning som skvalpar runt så tar det nog lite tid, men det skulle underlätta helgen iaf om hon blev bra! Matlådan i kylen me fisk å ris lär åka med iaf då man ska skynda långsamt med återgången till torrfoder! Det får ta den tid det tar, sålänge loppan mår bra =)

Mer ändå? Nee jag tror det va allt jag kom på för tillfället...

Godnatt på er!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback