2010-07-23

Tror allvarligt att det är något fel i huvudet på vår hund. Hon går i sånna jävla perioder att det är sjukt. Ibland är hon rumsren å iblans både kissar å bajsar hon inne utan anledning... (med det menar jag att hon gjort det hon ska å kommer ut igen inom en väldigt rimlig tidsgräns) Jag vet inte vad vi ska göra... Är väldigt redo att ge upp snart!

Annars då? Skit skit skit! Nej då, men jag är så jävla orkeslös å grinig... Jippie!

Igår skulle jag åkt båd med Yasmine, men sov 3 timmar på natten så jag orkade faktiskt inte! =(

Nästa helg kan bli najs! Ska ut till Tyvö å hjälpa till att få stället att se ok ut igen! 2 kåkar ska bort, maaaassa träd, bryggan ska byggas om, utedasset ska bytas, kåken ska målas, sly ska rensas osv osv!Men först av allt hoppas jag att mamma å pappa får bort getingboet när dom åker ut imorgon ;) (dom har boat i taket under nocken. Wee) Nej men det ska bli mysigt. Har varit där en gång (när jag va liten oxå då, men det minns jag inte) å det va helt underbart! En ö ute i Nprrtäljeviken (Visst heter det så?), bara båttrafik som går dit. Bara stigar på ön. Hämta vatten direkt från brunnen! El finns iaf ^_^ I love it!!! Får se hur det blir med Åland... Prioriterar att hjälpa till på sommarstället min mamma ärvt som jag får tillgång till när jag vill typ än att åka bort några dagar, sitta med tokångest (1-års dagen för aborten och bara några dagar till intensivkursen) å dom andra lär ju dricka å det gör ju inte jag ju... Då gör jag hellre nytta å lär känna vårt sommarställe =) Men inget är skrivet i sten så vi får se vad som händer! Först å främst ska ju Ida å Fredrik komma hem från Tunisien...

Nää, frukost å sen in till stan. Måste hämta ut getingmedel på Anticimex så dom kan mörda dom jävlarna på Tyvö!

Köpa motorsåg skulle vi nog oxå! Finns ingen därute!

Bye

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback