2010-07-13

Skulle göra köttfärssås å spagetthi till lunch/middag då ajg va sjukt hungrig, men det enda vi har hemma är köttfärs å lök... =/ Inget att göra sås på... Dålig planering... Så det blev en liten burk med majs istället ;)

Jag vill verkligen åka å bada... Syrran slutar inte förren seeent =( Annars hade jag tvingat med henne! Men men... Jag vet att vi har pool hemma på gården, men hur varm är inte den nu då? Nää tacka vetja en sval sjö!!! Mums på den du!

Arvid handlar på vägen hem å det lutar åt pizza istället... Köpte ett pizzakit på Ica Väst för 14.90! SJUKT billigt!!! Orkar nog inte med något mer avancerat i denna ÄCKLIGA värme! Läs mitt tidigare inlägg om du har något att kommentera så får du din beskärda del av vad jag tycker!!! Bara för att NI trivs så är det jättebra å alla ska sluta klaga å bla bla bla! Jag väger mycket mer än förra året å jag är gravid... Det är inge roligt å det är jääävligt varmt! Så knip käft för jag vill iaf inte höra vad du tycker om mitt klagande!

SÅ DET SÅ!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback