2010-07-10

Idag ska jag å Arvid åka ut å mysa å (förhoppningsvis VÅGA) bada med Yasmine å Andreas i deras båt! (å Johannes får jag inte glömma) Det ska bli riktigt skönt å roligt =D

Sitter å klämmer i mig gårdagens middag till frukost... Va fortfarande sugen på currysås... =/ Smart va det kanske inte, men mätt blir jag ;) Ähh! Man lever bara en gång å jag kan banta när bebis slutat amma =P

Nu väntar jag på Arvid som ska komma hem å hämta mig. Han följde med Andreas till Solna... Skulle köpa något till båten tror jag. Efter det ska vi möta upp vår date på Maxi (tror jag det va) för att handla sallad, fika å det pratades om grillning oxå =D Me like! (fröken hungrig mest hela tiden)

Nää... Intressant va det inte, men en uppdatering som inte handlar om mitt maginehåll ;)



JOOO JUSTE DET! Igår kväll låg jag å läste å Arvid skulle sova. Klappa honom på ruggen å kände något konstigt... Jomenvisst sörrni! Där satt en viiidrig FÄSTING!!! Mitt på ryggen... =( Han första han någonsin haft! Men ajg va jätteduktigt å fick med huvudet å hela köret! Nu ska vi köpa fästingpenna (såndär med lasso)

Tack å hej!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Caroline

hihi, det där med bantningen säger jag också.. Men jag har nog börjat skjuta upp det ännu mera nu. Jag hade tänkt mig sluta amma helt till Jul någon gång tror jag, men då finns det ju massa annat gott att äta.... så det får nog bli ett nyårslöfte sen. Så kanske att jag börjar banta i Januari... med ett stort kanske hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback