2010-07-02

Idag va det bara att kliva upp 07.00. Sätta på mig kläderna å ett någorlunda ansikte. Dock ingen frukost =( In till Samariterhemmet för att göra diabetestest. Fick komma in å ta stick i fingret (HATA) å sen dricka en sockerlösning... Tog bara typ 20 min att få i mig 3 dl, vilket är bra föra att vara jag å dricka sånt där konstigt utan sugrör =P Men men! Sen va det bara att vänta i 2 timmar... Fick ligga på en brits å sov lite iaf. Min älskade sambo va med hela tiden <3 Han är mitt stöd här i livet! Kvart i 11 fick jag stick nr 2 i fingret (jatar fortfarande) å resultatet va 6... Inte för att det sa mig något, men om man ligger över 10 så har man diabetes eller något sådant så jag har INTE diabetes =D Så jävla skönt! Nu är det bara resten kvar!

Permalink Graviditeten Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback