Uppe med tuppen!

Men det tror jag fan inte nu... Tror tuppen sitter inne i hönshuset å sover fortfarande... Vem vill vara vaken nu? Det är kallt, mörkt å kallt... =S Nämnde jag att det är kallt?

Gårdagen blev ju totalfjasko... Jag å Linnea fick ta bussen då tåget va inställt (trodde nån något annat?) å på bussen funkade inte värmen...(!) Sååå jävla kallt om fötterna så jag höll på å avlida... Well, va på jobbet 15.44, gick in å köpte en yogurt å käkade den i all hast... Skulle gå å byta om å slänger ett öga på schemat... Nej men va faaaan! JAG JOBBAR INTE!!! Jag har lyckats ta en dag för mycket semester mot vad jag tänkt... Hur jävla dum får man bli??? Blir så less! Aja. Knatade hem till mamma å pappa å Arvid kom dit efter sitt jobb å drack lite kaffe! Fick se bilder på söööötaste Difenplutti som bebis! Så söt så det är otroligt att ingen kramade sönder honom... Ska visa sen när mamma å pappa scannat in på datorn <3

Nää... lite frukost kanske? Ska ju jobba lite extra på Säva idag... Vattnet i stallet har frusit ^_^ Guuud så kul jag kommer ha med vattenhinkar till förbannelse... Jag menar, det är ju "bara" ca 40 hästar =S Weehooo!!!

Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback