Provridit häst idag!

Idag har jag jobbat på Säva. Försov mig dock å kom 1½timme försent =S Men ingen va arg för det som tur är!

Efter jobbet åkte jag å provred en häst. En korsning arab/travare. Asgullig liten kille som jag kommer få träna å tävla på =D Ska tillbaka i veckan å rida lite! Så snart kommer ni kanske få se mig ute på tävlingsbanorna ;) Haha! Drömma måste man få göra ^_^
Till vardags går han distans och har lite problem med en höft vad jag förstod, men med behandling av equiterapeft blir han tydligen väldigt bra =) Vi får se! Känns kalasbra iaf! Galopperade lite på honom å han studsade lite å sparkade bakut å jag blrv inte ens rädd... DÅ är det en pålle att satsa på att rida! Helt klart! =)

Nu ska jag sova för jag är HELT slut! Ska jobba på Ica imorgon oxp. Som vanligt 16.00-20.00! =)

Life is good!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback