Niiice gårdag!!!

Gårdagen va helt underbar! =)
Eller ja, vaknade å Arvid berättade att vattnet frusit... weehoo! Men men... bara att gå ner i källaren å börja elda... Det tog typ 45-60 min sen fanns det vatten igen =) Niiice!

Sen va det dop! =) David å Camilla döptes iom att Camilla skulle bli gudmor, men va ej döpt, så tog dom 2 flugor i en smäll! =)



efter dopet blev det fika i kyrkstugan å det va jättetrevligt å massa gottigt ^_^


Sen på kvällen for vi till syrran. Lisa följde med mig oxå! Det va massa trevligt! =D


Lisa i köket!


Varannan vatten is the shit ;)


Vackra födelsedagsbarnet!


Mina älskade syskon!



Nu orkar jag inte ladda upp fler bilder... Ska till systeryster å fira henne med mamma å pappa ikväll nån gång! Det ska bli trevligt! =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback