k-k-kallt-t-t...

Hualigen... Hade väl faktiskt hoppas på en början till vår vid detta lag, men neeejdå... Arvid messade att det va -27 grader vid 8-tiden... =O För det fick mig att vilja lämna sängen? NEEEJDÅ!!!
Nu är det iaf bara -17 ute =) Åsså kommer finaste hjärtat å hämtar mig från jobbet! Underbara han!

Det ska bli mycket intressant å se när jag kommer till jobbet... Kan ju ha tur med tåget, men man ska aldrig vara för säker! Men hoppas går ju =)

Igår kväll va jag å Arvid å fikade hos syrran. Mamma, pappa å André va där oxå, men när vi kom va Kim å Stoffe där med!  Trevligt, trevligt! Ska faktiskt börja ta danslektioner av Stoffe! Beakdance lektioner... Jag dansar för att det är kul å bra träning, inte för att jag är bra =P Haha! Lär se ut som en strandad val i lokalen =S Hehe. Men men!

Ska kanske sätta på mig fejset å försöka kissa hunden igen... Det är för kallt för henne så hom vägrar kissa ute =/ Men men! Bara tålamod å bra kläder ;)

Nää... göra mig iordning va det ja... Sen ut å frysa ihjäl ^_^

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback