Folk är fan som kaniner...

Denna vintern måste ha varit väldigt kall å lång då folk inte verkar ha bättre saker för sig än att leka kaniner... Det är ju snart sjukt hur många som är gravida! Ojojoj!!!

Idag ska jag in till stan å till läkaren! Ska bli skönt att ha det gjort faktiskt. Efter mycket om och men kommer jag rätt =P Sen får vi se om jag tar buss hem eller åker med arvid... Just nu luter det åt bussen. Vill bara hem känns det som! Men men. Den som lever får se! VILL RIIIDA!!! =) är lite kär <3

Asså jag blir galen på missade samtal från nummer som ingen står på å som inte lämnar meddelande... har ju inga pengar på tel så kan inte ringa upp heller... *muttrar* RING IGEN om du som ringde mig idag läser detta! =P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback