2010-02-26

Vad bjuder dagen på idag då?
Jo jobb på Ica! Börjar 16.00 slutar 21.05... Tyvärr så går mitt tåg 21.05 så jag kommer inte hem försen 22.40 typ! Rätt värdelöst, men men =) Är ju ledig imorgon iaf =)

Imorgon kväll ska jag å Arvid sitta barnvakt till Saga å David =) Eller ja... Sanna å Danne nattar dom å sen vaktar vi ^_^ Lär bara höra snarkningar =P Sötnötter!

Det är plussgrader ute =O HEEEELT otroligt!!! Kan våren vara på ingång? *HOPPAS*

Arvid är jourledig idag så han ligger fortfarande å sover. Stackarn har ju hosta från helvetet så han får sova en stund till! Sibba är en tröttmössa hon oxå... ligger i filten bakom mig å sover =P Kul familj va? ;) Hihi!

Nää... Kanske ska ta å äta frukost?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback