2010-02-25

Idag är det LÖÖÖN!!! *gilla maaassor*

Dagens planer:

Ska strax göra mig iordning för att åka in till Örsa. Ska hämta ut mina ridbyxor från Ica. Sen hem...

Ska ta 15.34 bussen till stan å möta upp Arvid. Gå till MUS (Make Up Store) å handla lite, Sen kanske käka lite!

Måste ta 17.45 bussen hem från stan då jag måste ta 19.04 bussen till Säva för kl 20.00 ska jag rida! Kände att det va bäst att rida igen gårdagens lektion snabbt, annars glömmer jag ju =S Det är en Nivå 2 grupp så det ska bli intressant =P Hehe! Men men! Rida får jag å jag kommer lära mig något iaf! =)

Nu? FRUKOST ^_^

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Susanne

Vilken vacker blogg! Älskar den blomman du har på headern! :) Ha en bra dag!

Postat av: Bloggdistans

God morgon! Jag vill gärna veta vem som är din favoritbloggare? Svara på frågan/rösta i min Blogg

Postat av: ida

härligt med lön!

make up store är bäst :D

Postat av: Malin

skönt med lön juh! ^^ kram

Postat av: Anonym

fin blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback