2010-02-13

Ska börja med en sak!

GRATTIS SVÄRMOR DOM FYLLER ÅR IDAG!!! =D

Inte för att hon läser, men ändå =D

Dagen började med att vi åkte till Gränby å firade henne. Sen for jag å Arvid till Willys å handlade lite å sen hem. Arvid for ut i vedboden med Danne å har klyvt ved halva kvällen =) Duktiga killar! Så nu har vi det varmt å gott här hemma!

Imorgon står jobb på schemat! Vill dock MYCKET hellre följa med till UPK å kika på alla ekipage från Säva som ska tävla ridskole DM i hoppning! Vill ju se min lilla darling gå me ena ridläraren ju =P (dock utom tävlan iom att tävlingen är för elever men Karmen behöver lite erfarenhet vad jag fattat) E bra sugen på att bli fodervärd på en pålle så jag kan komma igång å TÄVLA!!! Saknar det så ENORM mycket =( Får nöjja mig med att åka med Lisa på tävlingar som det är nu! Men ack så kul det ska bli! =)



Läste mig precis till att 14 hästar å ponnyer från Säva åker på DM imorgon... VILL SEEE!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback