2010-02-06

Idag ska jag följa med Arvid in till stan. Han ska hjälpa Jenny å Felix att flytta (det tar sin lilla tid ;)) å jag tänkte passa på att umgås med Jenny å Karla som jag inte träffat på LÄÄÄÄNGE!!! Shame on me! Är dålig på sånt där...

Ikväll blir det en snabbvisit hos syrran å Maria som har inflyttningsfest. Men måste tänka på morgondagen då jag jobbar på Säva 07.30-12.30! <3

Längtar faktiskt tills onsdag då det blir hoppning med Karmen! Med henne verkar det vara att styra å hålla i sig så sköter hon resten! ^_^ Hon e så go den lilla saken. Trodde aldrig att jag skulle gilla ett sto som hon! =) Man kan bli överraskad! =D

Jag vill ha vår nu!!! Sol, fågelkvitter, knoppar å värme!!! GIVE ME!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback