Uttråkad...

FY vad jag börjar bli less på att bara sitta hemma på röven å bara glo! Bara vänta å vänta, diska, laga mat, tvätta, ta ut hunden, vänta å vänta ännu mer... Det är lixom det enda som händer nu! Är skapligt less på det! Denna vecka har jag ingen bil hemme heller då det bara finns bensin i min pärla å Arvid måste till jobbet. Sen är det ju inte lön försen på torsdag iaf så även om jag hade bil så hade jag inte haft så mycket kul å göra =P Åka till päronen kanske... Hälsa på Yasmine som jag skulle gjort för ett par veckor sen eller så (sorry) eller vad som helst... GAHH!!!

(måste ge mig på städningen oxå... värk eller inte! Det kan inte se ut såhär...)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback