38 dagar kvar!!!

Nu är det nedräkning på riktigt!!! Idag är det 38 dagar till bf!!! HELT SJUKT!!!

För varje dag som går så blir jag lite tjockare å lite mindre rörlig ;) Ser nog väldigt roligt ut när jag ska ta mig ur soffan ;) Men den bjuder jag på =)

Mår inte så jättebra nu iom förkylningen som gör mig mer död än vanligt, men så fort jag känner sparkar eller buffanden så fylls hela jag med längtan å lycka så det är ju helt klart värt det!!!
Men jag ljuger om jag säger att jag inte är nervös ;)

Men fatta... Snart har vi vår lilla skatt här som kommer fånga allas hjärtan <3



Du är så otroligt efterlängtad!!!

Permalink Graviditeten Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Svägarskan

Han har redan fångat faster´s hjärta <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback