36 dagar kvar! (Vecka 34+5)

KOMSI KOMSI KOM!!!

Det buffas å det bökas. Det körs upp fötter i revben å det nickas med blåsan, men jag har inte ledsnat än!

Det här med att vara gravid är en bra häftig känsla, men jag har en tendens att glömma bort det ibland!

Typ när jag ska gå förbi något... När jag ska stänga dörrar... Osv osv... =P

Det är inte lätt alla gånger ^_^

Men snart har jag en soffa jag kan komma ur!!!! =D

Jag vet... tragiskt att skriva 2 inlägg efter varandra, men jag är vaken själv å har tråkigt;) Ska dock bädda ner mig bredvid min karl aldeles strax! Måste ställa klockan imorgon oxå så jag vänder tillbaka dygnet... Så jävla tråkigt att vara ensam på dagarna å jag orkar inte vara social för tillfället å sen har jag varit så jävla förkyld så jag har bara hållt mig inne! =)

På torsdag ska jag tillbaka till BM å se hur det ligger till med äggviteämnen osv... Hoppas på att det är jättebra å att blodtrycksmaskinen bara mäter fel =)

Nu ska jag lägga ner å fantisera om framtiden med vår lilla prins! <3

Nattinatt!



Permalink Graviditeten Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback