23 dagar kvar!

Shit alltså! Han kan ju komma typ när som helst! 23 dagar är ingenting å personligen tror jag att han tittar ut en vecka för tidigt give or take ett par dagar hit å dit... Vilket betyder 2 veckor kvar isf... LÄR köpa det som fattas nu! Inget jätteblodigt, men sånt jag vill ha hemma =) En filt är iofs väldigt nödvändigt då vi har en å den är både för tunn å för liten, men jag ska hitta något bra =) Mellandagsrea all the way ;)

Har sjukt ont i ryggen ikväll, men står ändå å bakar bröd... Normal? Nee... men det har jag aldrig påstått heller ;)

Kanske skriver något roligare sen för den som orkar läsa =P

Permalink Graviditeten Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback