2010-12-28

Jag lovade en uppdatering... men om vad? jag blir bara tjockare, tyngre å grinigare för varje dag som går... Inge roligt att umgås med mig längre... Men men! Huvudsaken är att Arvid står ut å han e tapper <3

Har blivit med marsvin oxå! Inget roligt sätt vi fick det på, men nu är det här å mår bra =D

Idag va jag å Ida på Ikea å jag köpte klädförvaring till bebis å sen åkte jag å Arvid å hämtade skötbodet vi fått låna av Arvids syrra. Så nu e sköthörnan klar i blivande barnrummet =) Väldigt skönt! =D

Mamma har köpt ett andningslarm till oss nu oxå. Väldigt skönt å snällt! Min lillebror höll på att stryka med av PSD när han va liten så det får bli ett larm så vi iaf har en chans!

Nu lär jag gå å ta tag i diskberget i köket... å stoppa tvätten i torktumlaren så jag kan packa kalrt bb-väskan imorgon eller nåt...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback