-26 grader...

Det är helt SJUKT kallt ute!!! Hoppas på lite mildare grader imorgon när jag ska kajka runt å köpa julisar å besikta pärlan osv! Måste ju ha lite medvind tycker jag iom att jag ska vara ute i sista sekunden med massa massa andra ;)

Siba är bättre idag tror jag... Har inte bajsat något alls sen igår em, vilket ju är bra, men skulle vilja se vad som kommer ut när hon väl måste... Men sist hon va såhär dålig så tog det 2 dagar tror jag innan hon gjorde något igen.

Måste köpa nya kläder till den stackarn oxå. Hon fryser ju när det är plusgrader så fatta hur hon mår nu =( Lillsnuttan... =(

Ikväll ska vi nog slå upp granen tror jag. Arvid brukar vilja ha det gjorde 1:a advent, men nu har han knappt tjatat något alls =P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback