Vilken jävla dag...

USH! Haft feber å med det så rinner svetten hela tiden... Trevligt trevligt... =/ Är nästan lite fachinerad över hur mycket snor som kan produceras på så kort tid! Hualigen... Vad är egentligen snor? Hmm... Får slå upp det någon gång när jag inte är så äcklad av det ;) Nää skämtåsido!

Sov som en jävla kratta inatt! Va vaken lika mycket som jag sov... Låg å vände å vred på mig i 2 timmar, sov i 2 timmar, va vaken en timme, sov en timme osv... Inte så jätteroligt! Men nu ska jag banne mig sova. Har tagit hosmedicin, 2 panodil å har nässpray å snorpapper bredvid sängen! Somnar jag inte nu så blir jag förbannad!!!

Nää sova va det!

Bye!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback