Tyvö

Igår kväll kom vi hem från Tyvö! Vi har verkligen haft det kanon, även om jag är tråkigt trött hela jäkla tiden... Arvid ville gifta sig med motorsågen å hade askul när han fällde träd! Duktig som tusan va han oxå... Min fina! lite bilder:


Packningen! Inte bara min å Arvids utan mamma va ju därute å visste vad som saknades!

'
Allt ombord på taxibåten


Ska iväg på promenad å passar på att hämta med färskvatten från brunnen


Ångbåtsbryggan!


Tror detta är stigen till badviken...


Frukost tajm!


Arvid är kääär! =P


Siba va förståss med!

Nu orkar jag inte lägga upp mer... Å ni orkar nog inte glo mer heller!

Bye!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Pernilla

Hihi ni åkte med pappas kompis :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback