Klagomål!

Jag har fått klagomål från vissa i min närhet att jag bloggar för lite... Så jag får väl kasta in ett inlägg ^_^

Är åter i Sala. Sista veckan nu!!! Insåg dock att om jag haft ekonomi för det så hade jag lika gärna kunnat pendla iaf 3 av dagarna... För idag blev jag helt klar med teorin!!! Så jävla skööönt! Det jag pluggar nu är för att jag vill, inte för att jag måste. Här har dom ju ett sånt system att om man inte klarar alla delar på datorn innan kursen är slut så får du inte göra teoriprovet! Men det har jag har passerat!!! Weehoo!!! Så jävla skönt!

Har hunnit med att köra 3 lektioner idag oxå. Första lektionen va Arvid med i bilen å det gick finfint. Är lite för försiktig i vissa lägen, men men. Det kommer med mer rutin! Har kört landsväg i alla dess slag alla gånger. Sista lektionen va roligast för då testade han mig lite genom att köra mycket tempoväxlingar mellan olika vägar å det va enbart roligt. Från 70-90 väg till liten grusväg där jag puttrade fram i typ 25-30 km/h! Roligt, roligt!

Nudå? Hmm... Syrran kom precis upp å har lessnat på teorin för tillfället. Vad vi ska göra nu vete sjutton! Den som lever får se!

Ciao


Saknar dessa otroligt mycket... =(

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback