Efter en lektion i den nya bilen!

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga... Hahaha! Den är så jävla råstark så det sticker rätt ordentligt på 2:an i korsningar så där är det bara att växla ner till 1:an i skymda korsningar eller dyl... Annars piper den iväg i en jädra fart eller så dör motorn ^_^ MEN... Då är det ju så häftigt att den har start-stopp funktion så trycker jag ner kopplingen så startar den igen!!! ME LIKE!!! Hihi! Den va väldigt komfortabel på landsväg måste ajg säga. Anders (min lärare) hade inte hunnit ut själv å testat den i lite högre hastigheter så jag va det första som fick göra det =D Hihi! Nej men jag tror jag gillar den faktiskt. Liten, stark, smidig å söt!
Det är alltså en ny Golf dom fått in... En diesel... Vet inte märke, men jaja!

Snodde syrrans hörlurar som hon har till sin Mp3 å kopplade in i datorn så nu sitter jag å poppar musik på datorn =D Är ju lite mindre än 2 timmar till min sista lektion för dagen så något lär jag göra! Får se om syrran följer med mig på lektion imorgon. Hon frågade så självklart får hon det om hon vill =)

Saknar min karl =´( Sover gör han oxå så jag kan inte prata med honom heller... =´( TRÖTTMÖSSA!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback