Ähh...

Jag är dålig på det där med foton... Kanske kan sno en från annonsen som arvid tagit... Får se! Sitter å väntar på mat. Arvid steker pannkakor för första gången... Det är lixom mitt jobb annars! Överlåter det inte till någon, men nu känner jag att stekpannan SUGER bajs å jag är redan lättretlig! ^_^ Men men! Vilka problem jag har va? =P

Men något mindre kul är att jag får sjukt ont i magen när jag jobbar... I bebismagen så att säga. Det går asbra när jag sitter, men när jag ska resa mig upp är det inge kul alls! Inget jag inte överlever, men blir lite orolig... Tror dock att det är helt normalt, men jag tror nog förstår!

Nu vet jag inte om jag orkar skriva mer för stunden... Blir övergiven för bilen senare så om jag inte har Ida i luren KANSKE jag orkar kasta in något mer!

Men en bild kommer strax! Arvid ska fixa till den lite bättre ikväll så i dagarna kan den se ännu finare ut ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback