Å nu då?

Sista lektionen gick finfint den med. Vi fick oss ett par goda skratt pga min otroligt fina manövrering av bilen (men bara en eller 2 ggr) å sen flöt det bara på! Känner mig säkrare å säkrare på mig själv å mitt sätt att tänka! Det är en underbar känsla!

Har funderat på det där med mogna förare som vi pratat om så otroligt nu... Om vi hårddrar det så är det dom som blir pikade för att köra för långsamt, om vi jämför med dom som kör som biltjuvar, som är mogna! Vissa svar på frågan "varför kör du så fort?" är bra skrämmande... "Man kommer aldrig fram annars (det skiljer några minuter å det är fan bättre att åka litet tidigare än att hetsa sig fram), "jag känner vägen" (jaha, men alla andra som inte gör det å sen alla människor å djur, känner du dom oxå?)

Sen ska vi inte tala om människors sätt att se på alkoholen å körningen... Vissa i min bekantskapskrets är så jävla nonchalanta mot det så det är helt sjukt!!! Fy bubblan! Nästa gång kommer jag ta nycklarna eller ringa å tipsa polisen! SUG PÅ DEN ERA VIDRIGA JÄVLAR!!! För det är precis vad dom är! VIDRIGA!!! "jag klarar mig... har bara druckit 4 öl" Jaha... men sen om det kommer något framför bilen, hur lång tid tar det inte att reagera då? Ush! Nackskott på er allihopa!

Nää jag blir mörkrädd av att tänka på det! Nästa gång jag sitter i bil med någon som kör som en idiot så kommer jag kliva ur! Kalla mig töntig å fånig, men jag gillar mitt liv å vill gärna fortsätta leva det!

Sånt humör är jag på nu! Men kan någon klandra mig?

Är det häftigt att köra som ett svin? Jaa, visst... När man är 14-18 år gammal! Töntar!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sofia

Cayenne är en häst som ägaren vill ha tävlad i lite högre klasser. (Hon som äger henne är 20) Så Erika rider henne på måndagar nu och ska ut och tävla hoppning på henne snart. :) En trevlig liten C ponny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback