2010-08-24

Igår jobbade jag å idag fick jag vara ledig pga tandläkarbesök. Det gick bra faktiskt. Hon borrade upp tanden å jag behövde ingen bedövning då tanden är död redan, men inflammerad upp i käkbenet... Konstigt att jag har tandvärk? =P In med medicin i tanden, skickade remiss till rotspeciallisten å satte igen hålet igen åsså kunde jag åka hem. Väl hemma va jag ju hungrig som vanligt så jag åt efter ett tag när jag vågade å gissa vad som händer... En bit av lagningen följer med ur tanden! Nu vet jag inte om det bara va en bit som jag klarar mig utan tills jag fått tid igen eller om jag har hål rakt upp i tanden... =S Måste ringa imorgon å klaga, men jag kommer ju inte kunna gå dit hur som helst. Har ju ett jobb å sköta å med som få timmarna jag jobbar måste jag verkligen vara där då! Å måste prata om extralektionerna jag ska ta i Sala innan uppkörningen oxå... =/ varför ska allt bli så jobbigt för?

Funderar på att klippa mig imorgon, men då lär alla jävlar göra det... Orkar jag? Vi får se!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback