2010-08-11

Oj... 6 dagar sen sist... Fy på mig! men till mitt försvar har jag rätt mycket att göra!

är ju som ni kanske vet i Sala sen i måndags med lillasyster å går intensivkurs på Sala trafikskola! Å satan så skojj jag har =D Viss, tröttare har jag inte varit på länge efter 8 körlektioner på 3 dagar, massa läsa i tråkboken å samanlagt 4 h å 15 min i skolbänken, men jag ser ett ljust slut på dessa veckor =D Wehoo!

Syrran sitter i skrivande stund nere i datasalen å pluggar, Själv är jag på tok för trött för att förstå innebörden av orden så jag har lagt ner för idag å tar kvällen ledig. Det förtjänar jag =) Men imorgon blir det maaassa läsa! Ojojoj! Men imorgon har jag iaf bara 2 körlektioner! Skönt som attans det. Då kan jag få mer energi till att läsa böckerna å klicka på datorn =)

Nää.. ta en dusch, borsta bissingarna å sen sova tror jag! Galet trött!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback