Jag har tråkigt...

Har varit ute å krattat lite, glott på tv, lekt med djuren, suttit här å glott å klockan är inte mer än 9  *suck* Arvid gick å la sig för att sova några timmar. Det gjorde han vid halv 7-7 nån gång. Han ska upp igen vid 10 å åka å jobba inatt med! Så jag får hela sängen för mig själv ;) =P Nää.. jag saknar honom massor även om jag sover! <3 Är kräkless på min tand nu! Tycker jag borde fått en tid vid det här laget... lär ringa å fråga vad som händer!!! Ush! Är totalt omotiverad till ridningen imorgon... Mina knän är bara skit just nu så nu lutar det åt att skippa den... Men vi får se hur det känns när jag vaknar imorgon!

Nu blir det sängen!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Pernilla

Kan dom inte dra ut tanden?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback