"Det som inte dödar härdar"

Men fy fan va ont det gör... Idag har det gått 8 månader och 4 dagar sen jag låg inne på  Ackis...

Tänk så annorlunda mitt å Arvids liv skulle vara om allt hade gått som det skulle... Vi skulle ha en liten dotter på ca 4 månader... Helt sjukt! Men nästa gång går det bra å nästa gång kommer snart hoppas jag... Jag fick min mens häromdagen å jag grät hela kvällen... är det normalt? =S Fy fan vad jag mår! Nån som vill byta?

Ikväll ska det iaf bli roligt! Ska iväg å bowla å äta middag med jobbet =) Det blir dock nyktert för mig då jag jobbar på Säva imorgon och går på pennicillin pga min jävla tand! Så kan det va! Men men.

Ha´re!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback