2010-04-16

Idag är det freeedag =D Imorgon får jag bara vara hemma med min älskling å bara vara <3 Min lediga dag denna vecka!

Imorgon kommer Stampe ut å grillar med oss på gården! Jenny å Felix kommer ev oxå. Massa trevligt ska vi ha! =)

Annars då? Har kommit in i en ordentlig svacka tror jag... men det går nog över hoppas jag! Jag har ju lärt mig leva med att inte må bra alla gånger så. Det är bara synd om stackas Arvid =(

Nee nu blir det sängen!

Puss på er!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Jag följer din blogg och hoppas att du kommer att må bra igen snart - men du har så rätt, alla har vi våra tunga stunder. Jag tror du kanske mår bra av lite kärlek från etern, det gör vi alla. Du är stark och du har klarat dig igenom så mycket, du kommer att klara detta också. Man måste bearbeta för att komma vidare, jag tror att det är det du gör nu, allt har sin tid.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback