2010-04-13

Vad har hänt idag?
Jag har jobbat å jag har kommit hem =P Hehe!
När jag kom hem kikade jag över till grannarna. Pussades lite me valparna å dom vuxna hundarna. Snackade lite skit med Marie å sen gick jag hem till mina pälsbollar! =)

Arvid är påväg hem nu! <3 han jobbade ju inatt så han åkte strax efter att jag somnade. Sova några timmar på jobbet efter att nattpasset va slut å nu kommer han hem för att säga hej å äta typ å sen åker han å jobbar inatt med! Min fina fina älskling! Ni som tycker att ni har finast vet inte hur bra jag har det! ^_^ ;) Haha!

Funderar på att sätta mig på balkongen i solen en stund... kanske... hmm! Eller gå ner å kratta gräsmattan kanske... Hmm... Aja! Lär börja med en smörgås hur som helst!

Bye!



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback