Värdelös...?

Jag har nog aldrig varit så lycklig som jag är nu, men har aldrig känt mig så otroligt värdelös å otillräcklig samtidigt... Skriker Adam har jag ingen aning om hur jag ska bete mig... Jag vet inte vad som e fel å är ju bortskämd dom senaste 3 dagarna med en jätteglad å trevlig bebis... Idag hade han nog ont i magen å va inte alls lika glad å jag bryter ihop direkt... Stark? Haha! Vilket skämt!

Nu mår han bättre iaf. Sover som en gris å ska äta igen om 40 min, sen blir det sängen. Arvid sa något om att ta matningarna inatt så jag får sova... Har en känsla av att jag kommer vakna iaf, men det är jättesnällt att han gör det =D Men nu sover han ;) Slocknade med kläderna på i sängen så båda killarna ligger å sover ikapp... Kul =P

Permalink Adam Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ida

du är inte värdelös! Ni har inte lärt känna varandra ordentligt än du lär dig snart vad han vill. Du är och kommer vara en jätte bra mamma! Den bästa adam kan få! Du vet vart jag finns om du behöver ventilera dig! Kram till dig

Postat av: Yasmine

<3

Postat av: Caroline. Willes mamma

Kanske skulle ge sempers magdroppar? Wille fick också jätteont i magen när han började få lite extra ersättning, och sempers magdroppar funkade superbra. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback