2011-03-15

Jahapp...
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om...

Tisdag kväll i min ensamhet. Pojkarna sover =P  Har spenderat den framför tv och dator! Kul va? =P

Imorgon händer väl inte mycket... Ska ev till Madde å kika på kalvar å hämta lite halm till marsvinen... Sen vet jag inte mer ;)

Fick erbjudande om att sälja min pärla idag... Vilken ångest jag fick! =( Vill byta, men vill inte ändå =/ Ska iaf börja lägga undan pengar (så mycket jag får undan från min otroliga inkomst) så jag kan ha råd med en lite finare bil när jag väl säljer den blåa faran! Men men! Planer i all ära, men en sak i taget.

Men nu ska jag nog sova. Lillfisen vaknar om 3-5 timmar å vill ha mat å jag måste få sova lite innan. =D



+



=

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback