träna...?

hur mycket kan jag träna nu egentligen? är det bara magen jag ska låta bli nu? vill bli smal någon jävla g¨ng i mitt liv... slippa känna mig som en fettsäck... eller, jag känner mig inte så tjock, det är när jag ser mig i spegeln jag mår dåligt... kanske e lättare att ta bort alla speglar? ;) =P

har en sovande adam på ena armen, därav enbart små bokstäver... tror han har en mysblöja åt mig oxå, men e inte säker då han fiser så otroligt jävla illa ^_^

Permalink Adam Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ida

Ja magen ska du vara försiktig med! Men annars säger kroppen till hur mkt den orkar. Du behöver ju inte gå ut stenhårt från första början utan ta det stegvis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback