Idag ska vi till Knivsta!

Som rubriken såger så ska vi till Knivsta idag! Kl 14 ska jag hämta upp syrran på station i uppsala å sen åker vi till mamma å pappa. Arvid kommer oxå efter jobbet. Det blir middag med hela familjen då syrran flyttar till Bollnäs på fredag =( Men det är jättekul för henne! =)

Innan dess ska jag å lillfisen till Barnens Hus å köpa refiller till blöjhinken då dom va på rea =) 100 kr billigare e billigt! ^_^

Har uppdaterat min tel oxå (eller reparerat senaste uppdateringen) å nu verkar den fungera som den ska... (fick inga sms från andra comviq telefoner... sjukt irriterande) Men nu verkar det som sagt fungera =)

Nä, försöka väcka lillfisen å få i honom lite å äta å sen åka tror jag =)

Permalink Adam Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback