2011-01-15

Idag är det lördag, vilket betyder att Adam blir hela 2 veckor imorgon! Shit vad dom 2 veckorna sprungit ifrån mig... Å det betyder att Arvid börjar jobba på månadg eller tisdag (va ju en röd dag mitt i första veckan)... Det kommer bli lite läskigt, men Adam är så otroligt snäll så det är löjligt så det ska gå bra =)

Inatt gav vi mat sista gången halv 1, sen la vi ner honom i sin säng å släckte. Han bäkade å gnydde lite lite grann, men fick nappen å va tyst (när han inte tappade den) å sen somnade han =) Vaknade igen 07.30!!! å ville ha mat! Sen sov han vidare till 10.30. Han skämmer bort sina föräldrar kan jag lova! <3

Idag ska väl Arvid försöka laga volvon å jag lär stå å titta på eller nåt ^_^ Sen har vi inga planer alls. Rätt skönt. Eller, jag skulle behöva handla lite, men vi får se =)


Nu blir det frukost!

Permalink Adam Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback