2011-01-14

Inatt fick jag sova 4½ timme i sträck =D Lillfisen åt kl 12 å sen somnade han vid 1-halv 2 någon gång å sen sov han till 06.30 =) Väldigt skönt ;) Han fick mat då å sen fick jag sova till 9 någon gång å då fick han mer å sen sov vi vidare =P ;) Alltid skönt att han vill sova. På dagarna är han mer å mer vaken (när vi är hemma ;)) så sover han på natten (iaf dom senaste 3 nätterna) Fast nu sover han så nu vill han nog inte sova lika länge inatt, men inte ska jag klaga för det heller =) Absolut inte!

Ananrs idag har vi inte gjort någonting. Ganska skönt ibland faktiskt. =)

Nu ska jag kolla klart på Lets Dance =)

Permalink Adam Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback