2011-01-12

Imorgon är lillfisen beräknad ;) Lilla lilla älskling! <3

Inatt ställde jag klockan på 2 för att mata Adam, men vaknar kl 4 av att han ligger å drömmer... Då har han sovit i 4½ h å skulle fått mat för 2 timmar sen... =-O Snacka trött ^_^ Jag matade honom å la ner honom i sängen igen utan att han ens öppnade ögonen =P Sen sov han till 7 tror jag... men då tog Arvid honom å matade <3 Så underbart att han ställer upp å hjälper till! Å att han KAN hjälpa till nu iom ersättningen!
Appropå den så ångrar jag inte en sekund att jag gav upp amningen. Man märker på Adam att han blir mätt å glad å sover bra å allt sånt! Visst, lite bök e det ju med vatten å flaska å pulver å rätt temperatur osv, men det är det värt! =) Skönt att inte ha dåligt samvete för en gångs skull =P

Imorgon fyller min farmor 80. Då ska Adam på kalas för första gången å träffa släkten för första gången. =) Hoppas han e på bra humör, men det känns som att han kommer sköta sig jättebra som alltid <3

Ev ska vi till Arvids jobb idag å hälsa på, men vi får se. Handla lär vi göra iaf... Blöjjor å ersättning å våtservetter =P ^_^

Permalink Adam Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

ett tips om ni inte redan gör så. Ha en termos med varmt vatten i och sen en flaska med kallt vatten i. Blanda 50/50 (de brukar bli bra temp då, beror lite på hur termosen håller värmen) och ha en vällingdoserare. Då slipper man kliva upp och värma maten. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback