2010-05-17

*host host host host*

Så läter jag hela tiden nu. Fy vad jag är trött på att hosta. Vid vissa tillfällen känns det ganska obra i magen oxå =( Men jag va hos läkaren idag, som kastade sig över mina äckliga leverfläckar istället, men iaf =P Det slutade med att jag fick veta att Cocillana är bland det bästa jag kan ta mot hosta =S Åsså fick jag en nässpray utskriven med nå kortison i eller nåt sånt. Så nu kanske jag kan bli någorlunda frisk... Eller? Ska jag förtjäna det? ;) Jooo men det är ju klart!!!

på tisdag nästa vecka ryker 3 av äckelfläckarna iaf! 2 synliga å en i nacken... BLÄÄ!!! Ush ush! Finns massa fler som hon ville ta oxå å alla ska på analys, men dom trodde inte att dom va elaka för dom är enfärgade, men man vet ju aldrig. Jag är frisk som en nötkärna så dom kan analysera bäst dom vill ^_^ (ja förutom min envisa förkylning)

Arvid är påväg hem... tror jag... =P

Nu öppnade han precis dörren så nu e han hemma ^_^

En vecka kvar till lön imorgon å jag LÄNGTAR!!!

Jaha... nudå? Den som lever får se!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback